Kritični uvjeti snimanja
"Filozofski" termin za situacije kad niti svjetlomjer, niti naše oko ne mogu unaprijed znati kako će reagirati emulzija filma, primjerice kod snimanja kombiniranog pejsaza - bijele kuće u zelenoj okolici s plavim nebom i oblacima... zelenje trazi ekspoziciju "1/125, f1:5.6", tamno nebo s oblacima "1/60, f1:5.6" (ili "1/125, f1:4.5"), a bijele kućice "1/125, f1:8" (ili "1/250, f1:5.6"). U ovakvis lučajevima obično koristimo "bracketing".
Zbog nekog doista blesavog EU zakona dužni smo vas informirati da i naš Fotozine rabi cooki-e (kažu da su to “kolačići”) kao i valjda 99.999% stranica na kugli zemaljskoj. Za izvan nje nemamo informacija. S tim keksima mi ne otkrivamo vašu dob, visinu, debljinu, sposobnost kadriranja, lažiranje exifa i niš takvoga, već nam samo pomažu da se logirate i tak to. A kaj sad možete? kliketnut dole i reć poruci izazvanoj idiJotskim zakonom adio… (A mi smo vas zakonski informirali :P ;))