© copyright 2020 - 2024 ariesZG
Crvena lista
Zeke [20. 08. 2020.] | Bravo!!! Sve je tu. Kadar, svjetlo, izraz lica. |
prolaznik [20. 08. 2020.] | Cropnuo bi ono gore ali ništa pod obavezno :)...inače potpis pod @Zeke |
Didokles [21. 08. 2020.] | jenooki jack ;))) |
agni [21. 08. 2020.] | "Sve je tu. Kadar, svjetlo, izraz lica."Zeke:-) |
ZELJKODEBELJKO [21. 08. 2020.] | Dramatično i portretično... |
Lepi [21. 08. 2020.] | Gordon Ramsey? |
jasnah [21. 08. 2020.] | dobar i dramatičan portret.. zanimljiva kombinacija svjetla i sjene |
obscuras [21. 08. 2020.] | Karavađovski portret. Bravo! dolaze vremena ostvarenja snova |
FotoMachak [21. 08. 2020.] | ++++ |
obscuras [21. 08. 2020.] | Portret u likovnoj umjetnosti oduvijek je bio dominantni oblik ljudskog suprotstavljanja prolaznosti i neumoljivom protjecanju vremena. Portret predstavlja ljudski lik zabilježen u jednom trenu svoje mijene i prolaznosti, da bi trajao vječno. Slikarski portret uvijek je likovni studij koji, koliko god htio zabilježiti tren, ipak u svom nastajanju obuhvaća jedno vremensko razdoblje, neophodno za slikanje. To vrijeme koje slikar uzima modelu da bi ga naslikao podrazumijeva (pored građenja slike) i uspostavljanje izvjesne prisnosti slikara i modela. Ta veza koja se uspostavlja tijekom nastajanja slike, dok slikar gleda model koji pozira, a model gleda slikara kako slika (i pritom ne vidi rad koji nastaje) na izvjestan način iščitava se u svakom portretu. Fotografsko portretiranje svelo je vrijeme nastajanja slike (portreta) na djelić sekunde. Premalo da bi se između slikara (fotografa) i modela mogla izgraditi i uspostaviti ona veza koja nastaje tokom slikarskog portretiranja. Mogućnost uspostavljanja te veze između slikara i modela pri fotografskom portretiranju uvelike je umanjena i zaokupljenošću fotografa fotografskom kamerom. Pri fotografiranju, model ne vidi slikarovo lice koje je skriveno iza fotoaparata i zadubljeno u traižlo kojim "hvata kadar". Fotograf ne gleda model u oči dok ga slika, a modelu ne preostaje drugo nego da gleda u hladno stakleno oko (objektiv) kamere. Izostanak humanog kontakta pri fotografskom portretiranju između slikara i modela kompenzira se u trajanju foto sesije, tijekom koje slikar "ispucava" film u seriji snimki od kojih se bira "najuspjelija", no i na toj "najuspjelijoj snimci" osjeća se izostanak one prisnosti koja nastaje između slikara i modela tokom slikarskog portretiranja. (prije 2 decenija, tako sam pisao o portretu i fotografskom portretiranju. Sad to treba dopniti svim novim što je nastalo u proteklom vremenu, a pri tom ne zaboraviti spomenuti i što je nestalo.) |
agni [21. 08. 2020.] | respektabilnih 500 portreta prof.Kiša ,pregledah..bez obzira na različitost fotograf.tehnike vidno mi je ono zajedničko : psihološki lik pojedinca ,tj. karakteri i osjećaj vremena u kojem isti bivaju:-) |
ljiljana [21. 08. 2020.] | Bravo! |
pisoj [21. 08. 2020.] | Dobra faca, izraz! |
plivadon [23. 08. 2020.] | odlična |
Nemate ovlasti aktivnog sudjelovanja. Morate biti registrirani i prijavljeni.
Zbog nekog doista blesavog EU zakona dužni smo vas informirati da i naš Fotozine rabi cooki-e (kažu da su to “kolačići”) kao i valjda 99.999% stranica na kugli zemaljskoj. Za izvan nje nemamo informacija. S tim keksima mi ne otkrivamo vašu dob, visinu, debljinu, sposobnost kadriranja, lažiranje exifa i niš takvoga, već nam samo pomažu da se logirate i tak to. A kaj sad možete? kliketnut dole i reć poruci izazvanoj idiJotskim zakonom adio… (A mi smo vas zakonski informirali :P ;))