Fotozine “Žičani okidač” : ISSN 1334-0352 : s vama od 6. 6. 1998

fotozine
fotografija
druženja
prilozi
sitnine
prijavnica
nadimak:

lozinka:

upamti me
trenutno prisutni:

Before  autopsy

© Stijepo

Before autopsy

BlueVeki
[15. 04. 2010.]

moj duboki naklon!

boriszulj
[16. 04. 2010.]

Oprosti, ali neprobavljivo. :(

nevs
[18. 04. 2010.]

Volim režirane fotke. Miriši malo na H. Newtona. Meni je super.

autor
[18. 04. 2010.]

..ljudi :)) doživljaj fotografije je subjektivna stvar :))

..ova fotografija je na dva natječaja osvojila dva puta treće mjesto..

cheers :)))

23-D
[19. 04. 2010.]

vrlo probavljivo :)

boriszulj
[19. 04. 2010.]

Sve štima za natječaje. Ovisi o temi i o žiriju. I naravno o subjektivnom ukusu (o čemu se naravno ne raspravlja).

Za mene je ovo morbidna psihopatologija, odraz agresije i nepoštivanja integriteta ljudskog tijela. Sama ideja i realizacija. Nekome se to može činiti cool, ali za mene čiji je posao briga za ljudsko zdravlje ovo je neprobavljivo. Slično kao i fotka "Corpo morto" s razlikom da je autorica te fotke imala duhovitu inspiraciju na temu, tako da se nakon njenog objašnjenja fotka možda može i prihvatiti.

Ova fotografija prikazuje scenu koja opisuje okrutno ubojstvo, a folija upućuje na prisutno iživljavanje i mučenje. Osoba koja uopće razmišlja o ovako nečemu morbidnome bi se trebala zapitati. Fotografija nije samo svjetlo, ekspozicija, oštrina već i sadržaj. Meni je ovaj sadržaj za Vrapče.

Pa neka se ljuti tko hoće na ovaj komentar, ali kolege psihijatri bi o premorbiditetu ličnosti autora mogli štošta reći.

autor
[19. 04. 2010.]

..oprečna mišljenja su poželjna ( različitost percepcije realnosti )

..@ boriszulj...zaboravio si važne stvari u fotografiji, najmanje je važna kompozicija, oštrina itd...umjetnost treba da "uznemirava" , provocira i potiče ljude na preispitivanja, spoznaje razne ...ovdje tema i jeste morbidna i patološka , zato što je naše društvo prepuno takvih slučajeva...svaka kreativna fotografija treba da odašilje poruku, registrira emociju, kreira priču ...slike cvijeća nemaju nikakvu dubinu , osim dubinske oštrine :)..cheers ljudi

Korana
[19. 04. 2010.]

Evo mene npr. uznemirava i ne vidim niš' pozitivno u tome. Ne izvlačim poruku. Bit' će da sam plavuša, ali koja je poruka?

boriszulj
[19. 04. 2010.]

Ovo je u stvari tema za poseban topic. ;)

Fotografije cvijeća su samo jedan dio fotografskog opusa (i mog) i imaju estetsku vrijednost i vrlo često umirujući učinak. Ne mora svaka fotografija sadržavati poruku. Kakva je poruka pejzaža, ptica u letu, makro fotografije, divljine... To je sve jedan važan dio fotografske umjetnosti koji ima jednaku vrijednost kao o onaj izričajni, s porukom ili pričom.

Odabir je stvar osobnih preferenci i ukusa. Netko voli fotografirati nešto. Ja recimo ne volim fotografirati kućne ljubimce. Netko to obožava.

Ono što i kako fotografiramo na nesvjesnoj razini predstavlja nas same. Htio ti to priznati ili ne.

Mnoge fotografije slike i slikarski stilovi, a kasnije fotografije su kroz povijest izazivale kontroverze. Sve mogu pogutati, ali perverzije i u ovome slučaju nasilje ne mogu.

Ova scena izgleda kao djelo patološki promjenjene i sexualno nastrane osobe koja je pokupila neku djevojku ili prostitutku na ulici, pa ju nakon večernjeg druženja uz vino, ubila na najokrutniji način i pri tome uživala. Pri tomu je ostavila prometni znak, koji bi poklonici Freudovskog tumačenja ljudske psihe mogli protumačiti kao prekriženi falus, odnosno bjeg ubojice od vlastite sexualnosti.

Moj pogled prema ovoj fotografiji nema veze s estetskim. Ima veze sa gnušanjem prema nasilju u kojemu se ponovo žena, kao "slabije biće", prikazuje kao žrtva tog nasilja.

denisbutorac
[19. 04. 2010.]

ahahahhaha. nevjerojatno je kako netko može ići "daleko". okej, ne sviđa ti se, ne shvaćaš = tvoj problem. to što kažeš: umjetnost je tu da provocira.... pa za Dalia, Picassa i ostale su isto mislili da su spremni za ludnicu a vidi koliko su danas cijenjeni. :) Meni je slika stvarno odlična, imao sam problema sa svojom jednom takvom... pa je isto pobijedila na natječaju i dobio sam Olympus Pen. :D Zašto uvjek biti kao drugi? Nemam ništa protiv slika cvijeća, pejzaža i sl. Volim prirodu i sam nekad uslikam poneku ali ljudi ako se nazivate fotografima i umjetnicima ovakvo vam nešto ne bi trebalo biti problem. "odnosno bijeg ubojice od vlastite sexualnosti." oprosti boris, ali ovo me stvarno nasmijalo. :D a ti autore, imaš od mene 5 zvjezdica bez obzira što i sam sudjelujem na ovo klicki. bravo. p.s. kažu: za dobrim se konjem prašina diže, jel. ;)

tyna
[19. 04. 2010.]

meni se svida,nije savrsena, recimo ne vidim poantu znaka, ocito sam i ja plava, a vi ostali odite fotkat cvijece i nemojte se sekirati :P cmoka :))

boriszulj
[19. 04. 2010.]

Denis mislim ipak da sa 18 godina nemaš dovoljno spoznaja o onome što sam napisao. U godinama si kad misliš da sve znaš i to je uredu. Kad shvatiš da to nije tako, onda postaješ odrastao.

denisbutorac
[19. 04. 2010.]

onda nikad ne želim odrast. ;)

autor
[19. 04. 2010.]

..prije svega, moj pogled na fotografiju je umjetnički...postoje i ostale kategorije u fotografiji, koje ljudi upražnjavaju iz financijskih i drugih razloga ..vjenčanja, kućni ljubimci, cvijeće, makro, pejzaži, zalasci sunca, galebovi i ostala pernata divljač

..ali ovakve fotografije nećete naći u muzejima fotografije, već erotsku i "life" fotografiju.

..ako nam se neka slika ne sviđa, ili ako je ne kužimo, onda je to naš "osobni problem"

..dobra fotografija ima više isčitavanja , stoga ne razumijem radikalni puritanizam ..

Vanjop
[19. 04. 2010.]

simbolika odlična, svaka čast autoru.

boriszulj
[19. 04. 2010.]

Ovo je zadnje na temu od mene.

Kažeš pogled ti je umjetnički za razliku od (citat): "vjenčanja, kućni ljubimci, cvijeće, makro, pejzaži, zalasci sunca, galebovi i ostala pernata divljač"

Vrlo hrabra izjava. To bi trebao netko drugi, kvalificiran tako nazvati.

Kad takav tip fotografije bude u muzeju fotografije onda će to biti umjetnost, a i sam kažeš da neće. Ili misliš da muzejske eksponate biraju neznalice?

Ovo s erotikom nema nikakve veze.

Pozdrav i puno sreće u glasovanju.

autor
[19. 04. 2010.]

.heheeeee @ boriszulj , pa ti ne znaš da ima više nivoa erotike ...?

imam dojam da mi ne možemo ravnopravno pričati o fotografiji, ja se fotografijom bavim na ozbiljan način...nekoliko skupnih i samostalnih izložbi, mnoge nagrade na međunarodnim natječajima, mnoge naslovnice , mnogi magazini objavljivali moje fotografije i pisali reportaže o meni, i ne bavim se komercijalnom fotografijom..a možda nekad i neka završi u muzeju :)) pozz

inače moja galerija je puna "perverzija" i morbidnosti , to ne znači da ja to upražnjavam ili volim , već želim da ljudi razmišljaju o tome ..? No hard feelings :)

sanjalydia
[21. 04. 2010.]

ovu fotografiju ocjenjujem s 5 zvjezdica. a zašto?

prva stvar ekspresionizam kroz fotografiju, "dizanje na noge". Morbidna nije - mračnjak? Može stat.

Fotografija priča toliko priča, jednu od njih doživljavam na način da cure pate za vitkom linijom i u tom pokušavanju, izgladnjivanju (omotana je folijom koja se koristi u svrhe pokrivanja nedostataka na tijelu, salo itd) u tom pokušaju do savršenstva dovelo do ovog. Realnost?

Vidjela sam ovdje prepirku mladih-starih. Možda jaz među godinama dovodi do nerazumijevanja.

Ako dokumentarne fotografije: siromaštva,gladi i ubojstava mogu se svrstati u umjetničke; o čem mi onda raspravljamo?

autor
[21. 04. 2010.]

..hvala svima koji imaju maštu,...isčitavati fotografiju na više načina ...u životu ništa nije jednodimenzionalno..

Korana
[21. 04. 2010.]

Ne kaže ni da je dobra ni loša ali eto, svi kažete da ima priču. Osim sanjalydie nitko mi još nije rekao koja je tu priča ili poruka. Pomozite meni plavuši da gledam drugim očima jer mi je do sada najuvjerljiviju priču ispričao boriszulj.

autor
[21. 04. 2010.]

..fotografiju su do sada objavila dva magazina za kulturu fotografije

za dragu kolegicu Koranu ..

jedna od priča ..destrukcija i patologija ljudske psihe, poslije tuluma i konzumacije raznih opijata , cura je "zaglavila" u dvojbi, koju sugerira prometni znak , bizarnost , koja pokušava nametnuti pravila i kod fizioloških funkcija.

vmandic
[22. 04. 2010.]

isčitavanje je zavisno od osobe, vremena, trenutka i milijon drugih stvari... pa eto ti 5ica, jer volim orginalnu ekspresiju i cb... a i zelim da pobijedi iskreno... ;)

nevs
[22. 04. 2010.]

Već na početku ove priče sam napisao da volim ovakove fotografije i ne smatram se zbog toga ni ekscentrikom ni perverznjakom. Fotografirao sam u životu "i MAČKE i TAČKE" i smatram da se svatko tko se bavi fotografijom treba okušati u svemu što se fotografirati može. Ne slažem se s konstatacijom gospodina borisazulja koji kaže: cit. "Ono što i kako fotografiramo na nesvjesnoj razini predstavlja nas same. Htio ti to priznati ili ne", prije bih rekao da zaziranje od određenih tema "predstavlja nas same". Po gore citiranim razmišljanjima čuveni fotograf David Hamilton bi, zbog fotografiranja maloljetnica, smrdio u zatvoru kao pedofil, Mana Raya bi spalili na lomači, a Helmuta Newtona zatvorili u ludnicu.

Kad sam već spomenuo Mana Raya, sjetio sam se izjave koju njemu pripisuju (ne znam jeli to točno): "Umjetnost nije fotografija." Hrjeli vi to priznati ili ne:

Na kraju za fotku sam već zakucao peticu, a autoru preporučam da se ne upušta u rasprave i objašnjavanja "tko-koga-komu-čemu i zašto", da pogleda što Marfijev zakon kaže o raspravama i da nastavi s eksperimentiranjem i fotografiranjem onog što ga veseli.

boriszulj
[22. 04. 2010.]

Produhovljen sam tumačenjem. :)))

Posebno o ovim dijelom: "bizarnost , koja pokušava nametnuti pravila i kod fizioloških funkcija."

A ovo, tko s kim o čemu može raspravljati, o razinama erotike i drugo, neću komentirati jer ne želim dodatno ulaziti u rasprave.

Eto, imam pametnija posla ;)

Pozdrav.

nevs
[22. 04. 2010.]

P.S.

Kako sam zašao u drugu polovicu života (onu kraću). Dešava mi se da ponešto zaboravim i previdim pa iako me već zub vremena nagrizao još uvijem mislim da sve znam i ne vjerujem da ću shvatiti da to nije tako. To je stvar osobnog intelektualnog napretka kroz cijeli život i sposobnosti prihvaćanja ideja i uradaka drugih neopterećena dobi, spolom, edukacijom, nacionalnom pripadnošću, bojom kože, političkim i vjerskim opredjeljenjima. Zato i ne volim u raspravama oslanjanje na argumente mladosti ili nečeg sličnog.

Double
[22. 04. 2010.]

fotka je dobra, a ako netko u ovom vidi potencijalni slučaj za psihijatriju onda stvarno ne znam što reci.

rambone
[22. 04. 2010.]

Ja cu samo reći da ovo podržavam,autor ne mora na psihijatriju,i dajem peticu!!! :)

autor
[22. 04. 2010.]

..hahahaaa a nasmijavate me ljudi ..hvalaaaaa

..nego kada ćemo opet na Fotozinejanjetinu :))

goki
[23. 04. 2010.]

potpisujem @BlueVeki:D

autor
[23. 04. 2010.]

..hvala @ goki ...

vipe
[23. 04. 2010.]

ovakve fotke uvijek provociraju... meni se recimo sviđa ovaj znak zabranjenog skretanja, toga se ja nebih nikad dosjetio :)))

viper
[23. 04. 2010.]

čovječe, koji komentari, koja diskusija, baš ti zavidim :-) cheers :-)

Spanish_eyes
[23. 04. 2010.]

meni od tv-a boli glava,samo nasilje,ne volim takvu tematiku.

dunjka
[23. 04. 2010.]

samo je jedan fotograf koji sa svojim fotkama izaziva ovoliko kontroverze u hr javnosti! :)

autor
[24. 04. 2010.]

..hvala što razmišljate , Život nije sapunica , a nije niti livada puna cvijeća, niti galebovi koji lete, realnost je nažalost surova, ne okrećite glavu, SPOZNAJTE SE..

boriszulj
[24. 04. 2010.]

Kako vidim jedna "ne art" fotografija je uvjerljivo pobijedila! ;))

Al' ti zneovci neozbiljno doživljavaju fotografiju! Fotka kućnog ljubimca kraj hrvatskog Helmuta Newtona!?! Svašta ;))

Odoh ja slikat' cvijeće! :))))

(Citat):"..prije svega, moj pogled na fotografiju je umjetnički...postoje i i ostale kategorije u fotografiji, koje ljudi upražnjavaju iz financijskih i drugih razloga ..vjenčanja, kućni ljubimci, cvijeće, makro, pejzaži, zalasci sunca, galebovi i ostala pernata divljač"

Baš me zanima kako bi bilo da nisam zakuhao raspravu. 8)

Ništa osobno! Puno sreće drugi put!

autor
[24. 04. 2010.]

....hvala svima ...odoh i ja slikati leptire i svog labradora :))

@ boriszulj ..važno je da slikaš ono što voliš i kako se osjećaš

cheers , odoh malo u pećinu , družiti se sa prirodom ..

gogoya
[24. 04. 2010.]

go, Stiepo, go! ;)

autor
[24. 04. 2010.]

..hahaha @ gogoya ..cheers stari :) dođi ti nama u Dubrovnik na otvorenje Izložbe 10. svibanj..

..

autor
[25. 04. 2010.]

..HVALA SVIMA KOJI SU GLASALI ZA MOJU FOTOGRAFIJU ..

femail21
[26. 04. 2010.]

ma joj što volim kad se nadju tak neki pametni i počnu pljuvati po vako nekim stvarima... kao svi neki fini.. ma!

fotka odlična!!! :)

autor
[26. 04. 2010.]

..hvala @ femail21 :))

Nemate ovlasti aktivnog sudjelovanja. Morate biti registrirani i prijavljeni.

site copyright © 1998.-2024. Janko Belaj / Fotozine "Žičani okidač"   [site powered by Zine V3 alpha 9.1]   .:korisnički ugovor / terms of use:. …& obavezno štivo!
built with bbedit Valid XHTML 1.0 Strict Valid CSS!

Zbog nekog doista blesavog EU zakona dužni smo vas informirati da i naš Fotozine rabi cooki-e (kažu da su to “kolačići”) kao i valjda 99.999% stranica na kugli zemaljskoj. Za izvan nje nemamo informacija. S tim keksima mi ne otkrivamo vašu dob, visinu, debljinu, sposobnost kadriranja, lažiranje exifa i niš takvoga, već nam samo pomažu da se logirate i tak to. A kaj sad možete? kliketnut dole i reć poruci izazvanoj idiJotskim zakonom adio… (A mi smo vas zakonski informirali :P ;))

Bla, bla, tri put Hura i O’Kej…